"Oricum aspir a le avea pe toate, chiar daca n-am nimic si nici prea multa libertate."

sâmbătă, 8 septembrie 2012

Fericirea


                  Cu siguranta toti, la un moment dat, ne am intrebat ce este fericirea… Si totusi , toti cunoastem notiunea de fericire, toti o simtim, dar o definitie nu poate nimeni sa formuleze, in ciuda faptului ca stim cand suntem nefericiti si ce cautam cand visam la fericire. Fericirea o percepem altfel. Reteta fericirii nu exista nici ea, difera de la o persoana la alta. Unii sunt fericiti pentru ca sunt realizati profesional si lista poate continua.
                  Fecirirea o gasim in orice lucru marunt care ne face sa zambim ,sa ne bucuram. Fericirea este orice lucru de care ma bucur, nu stiu exact ce este fericirea pentru mine, dar este cu siguranta un motiv de a zambi, de a fi optimist, de a fi bucuros si vesel mereu .Un motiv in plus sa realizez ce frumoasa e viata poate fi o idee, o notiune, un sentiment sau un simplu cuvant ce ne aduce zambetul pe buze .
                  Depinde de starea mea de spirit. Sunt fericit pentru ca ma iubesc cei dragi, pentru ca am invatat sa fiu rabdator cu oamenii, ma bucur pentru ca Dumnezeu a creat munti , ape , paduri unde ma pot duce sa ma relaxez si sa ma bucur… sunt mii si mii de motive pentru care sunt fericit, dar cel mai important motiv e ca exist- pentru ca m’a creat El :X
                   Eu cred ca fericirea e la tot pasul ,dar noi nu o vedem pentru ca suntem prea ocupati. Uitandu ma in jurul meu ,ce credeti ca am vazut? Oameni grabiti, incruntati, lipsiti de pofta de viata. Este atat de important sa aratam ca suntem fericiti si sa pretuim acest lucru la maxim.
                   Fericirea nu presupune sa ai succese in toate, este mai degraba o stare interioara de care putem sa ne bucuram in fiecare zi daca stim cum sa o pretuim .


4 comentarii: